woensdag 4 september 2013

Amerikaanse veteraan stelt: ‘De hele agenda van de Nieuwe Wereldorde stort in elkaar – ik denk dat ze voor zelfvernietiging kiezen! Dat God ons moge bijstaan!’

Amerikaanse veteraan stelt: ‘De hele agenda van de Nieuwe Wereldorde stort in elkaar – ik denk dat ze voor zelfvernietiging kiezen! Dat God ons moge bijstaan!’

 

Luisterend naar de Live radio uitzending van Alex Emerick Jones, begrijp je al snel dat het in Amerika maar ook in de rest van de wereld helemaal scheef loopt. Meer en meer wordt duidelijk dat Amerika niet alleen op het punt staat Syrië te bombarderen, maar vooral omdat men van het volk verwacht dat het trouw blijft aan Obama. Alex Jones begrijpt er dan ook werkelijk niets meer van:
 
 
‘Het is niet te geloven mensen, het gaat niet langer meer om de inzet van chemische wapens, maar nu moeten we Syrië bombarderen omdat we loyaal moeten zijn aan onze leiders. Waarom brengen we onze kinderen niet naar buiten om ze door het hoofd te schieten? Ik bedoel, dat zullen we toch moeten als Obama erom vraagt.
 
 
We moeten trouw aan onze president blijven, loyaal zijn aan onze leiders. Ik wil echter niet door Lucifer geregeerd worden, niet door El-diablo worden gedicteerd. Mogen we dat nog zeggen?
Of zijn we dan on-patriotisch?
 
 
Mensen, op het moment dat er maar één kernwapen afgaat is het voorbij! VOORBIJ!
 

Maar ik durf er mijn hoofd onder te verwedden dat de verantwoordelijke psychopaten dan in de kelder gaan zitten om zich rot te lachen. Het lijden van andere mensen doet ze namelijk plezier, dat is hoe gek ze zijn! En denk maar niet dat ze er niet toe in staat zijn. Denk maar niet dat ze het niet zullen doen!
 
 
We leven in een tijd waar ieders toekomst kapot gemaakt kan worden.
We hebben al bericht dat de Amerikaanse kernkoppen verscheept worden.
Ik wilde dat de bron hiervoor niet zo betrouwbaar was en hiervan geen getuige was.
Maar het is niet anders.
 
 
Ik denk hier iedere dag aan. Iedere dag ben ik op zoek naar de dingen die ik nog kan doen of zeggen. Ik wilde maar dat ik dit nieuws nooit had hoeven brengen.’
 
Vele hoge militairen in de VS zijn hoogst verontrust. Velen van hen denken dat de Nieuwe Wereldorde nog maar een optie overblijft en dat is het doen ontbranden van de Derde Wereldoorlog.
 
Hoe het allemaal gaat aflopen?
 
We zouden er over kunnen speculeren, maar hoeveel tijd is hier nog voor?
 
Hoelang kunnen we het hoofd in het zand houden?
 
Hoelang nog worstelen in de gewaande veilige grond naar duizend en één uitvluchten?
 
Hoelang nog overeind houden dat het allemaal wel met een sisser afloopt?
 
 
De tijd zal het leren!
 
 
Voor zolang we er nog vrijelijk over kunnen beschikken en zolang de voorraad strekt!
 
 
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten