donderdag 26 september 2013

Ik weet niet of jullie het ook zien, maar dit zijn toch vreemde wolken

Ik weet niet of jullie het ook zien

maar dit zijn toch vreemde wolken






Stel je voor je gaat met je gezin lekker er tussen uit, je legt een deken op een grasvlakte en je kijkt naar de lucht! Je vertrouwd er op dat je normale wolken ziet en dan ineens zie je de gekste wolken voorbij komen. De wolken lijken soms net op wervelende cumulus of demonische figuren. Het zijn de onbekende wonderen der natuur zeggen de meesten maar dat vind ik zelf raar.

Drie vreemde wolken formaties verschenen onlangs in South Carolina waar na de wolken formatie een grote vogelsterfte plaatsvond.



Soms zijn de wolkenformatie zo mooi, zo romantisch het is dan gewoon een bezienswaardigheid van de natuur. Massa vloeibare druppels in de meest vreemde kleuren terecht een fenomeen. Wolken zijn normaliter allemaal gemaakt van gecondenseerd water of ijs. Wanneer de zon de wolk verwarmt dan gaat de warme lucht verdampen en stijgt op naar de Hemel. Zodra deze waterdruppels zich samen kluisteren wordt er een wolk gevormd. Uiteindelijk zullen ze uit elkaar breken als regen of als sneeuw of de wolk wordt verdampt in de lucht.


Je hoeft geen meteoroloog te zijn om te zien dat deze wolken niet van natuurlijke aard zijn.




In China is er een mysterie gaande in de Melkweg met vreemde zonnestralen, vreemde wolken en vreemde schaduwen en geluiden.





Wat is er verdomme aan de hand dat we deze wolken te zien krijgen?





Wetenschappers praten over mammatus wolken en andere benamingen.
Zijn deze slepende wolken met abnormale vormen en kleuren het gevolg van de chemtrails.
Waarom lossen zich sommige paden van deze chemtrails niet op en andere wel, sommige van hen blijven soms wel een hele dag hangen.

Veel onderzoekers beweren dat chemische wolken zijn die allerlei ziekten veroorzaken zoals schimmel infecties, immuun stoornissen, chronische vermoeidheid. MS of geheugenverlies.
Weer anderen beweren dat ze de chemicaliën in de wolken kunnen ruiken en proeven en dat ze meteen ademhalingsprobleem krijgen als de overheid begint te sproeien.

Ik zelf proef ook de metaalachtige smaak aan de lucht, je bent vermoeid zonder reden en mijn gewrichten doen pijn.Veel mensen hebben een goedaardige verklaring voor deze wolken, ik niet. Ik heb de afgelopen week regendruppels op mijn chalet gehad die de grootte hadden van een tennisbal. Regendruppels in een langwerpige vorm wat ik ook nog nooit had gezien.






Ik blijf de hemel goed gadeslaan en ik ga er ook foto´s van nemen. Ik ben al begonnen en ls ik er tien klaar heb zal ik ze produceren. overal in de wereld komen deze vreemde gewaarwordingen voor en overal op de wereld houden mensen er oog op.
Ik vertrouw er maar op dat God ons in de gaten houdt en dat Hij handelt in ons aller belang. Hij gaf ons ja de toestemming om te vragen voor schoon drinkwater voor onze kinderen en schoon drinkwater voor ons land zodat we onze gewassen kunnen verbouwen.
Ik lees nergens in de Bijbel dat Hij toestemming heeft gegeven om de mensheid te vernietigen. Ik lees ook nergens dat wij zelf de aarde mogen verhitten en de atmosfeer mogen beïnvloeden. Dat we zelf mogen bepalen hoeveel regen er valt en wat er in die regen zit !!
Wij mensen zijn niet de alwetende en alhebbende macht. Hij maakt de donderwolken en bracht ons de Noorder wind en hij heeft er niet bij verteld: probeer dit ook zelf eens thuis, genoeg is genoeg.


Ik wil geen afbreuk doen aan Gods soevereiniteit van de gehele schepping





Wanneer een volk Zijn waarschuwingen verwerpt moet men niet op Zijn zegeningen gaan wachten. Onze natie is vervuld met onschuldig bloed van het ongeborene. Het verbond van het huwelijk wordt veracht door rechtbanken en de overheid verschuift de verantwoording af naar het volk.
Indien door willekeurige krachten ZIJN majestueuze krachten worden weggeveegd en weggeredeneerd, dan wordt ZIJN naam bedoezeld en ZIJN stem gecensureerd.
Laten wij blijven schrijven en vertellen over de stormen, de overstromingen van het leven in deze humanistische tijd en dat God niet in dit alles wordt bespot.





















Lekker winkelen zonder zorgen - Gratis verzending en retour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten