dinsdag 27 augustus 2013

BRIEF AAN DE BELASTINGDIENST

BRIEF AAN DE BELASTINGDIENST


Aan de Belastingdienst.

Na wijs beraad ben ik tot de conclusie gekomen, dat het onmogelijk is voor mij om belasting nog langer te blijven betalen. Mijn financiële positie is behoorlijk aan het wankelen en onoverzichtelijk geworden.
Dit komt door de arbeidswet, de beurs wet, de loterij wet, motorrijtuigen wet, waren wet, drank wet, gezondheid´s wet, invaliden wet, vestiging´s wet en ziektewet die op mij zijn losgelaten.






Ik ben hierdoor erg terneergeslagen geworden. Je kan wel van een depressie spreken. Je raakt uitgeput van al die wetten, dat je op een gegeven moment niet meer weet waar je nu moet staan
of aan toe bent. Ik ga me steeds meer afvragen of ik wel in een land wil leven waar al deze wetten gehanteerd worden.

Ik moet betalen voor milieubelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, loonbelasting, onroerend goed belasting, rioolbelasting, wegenbelasting, gemeentebelasting, Waterschap en hondenbelasting. Ik betaal ook indirecte belastingen, zoals de accijnzen, de invoerrechten, de BTW, motorrijtuigenbelasting, belasting op het aanschaffen van een auto en andere milieu heffingen.



Ook moet ik betalen aan de WAO, AOW,WW,WWW,UWV,BTW.


Zorgverzekering,autoverzekering,WA verzekering, brandverzekering,kostbaarhedenverzekering zijn ook een must in ons kleine kikkerlandje.
Ik wordt ook gevraagd om bij te dragen aan een liefdadigheidsinstelling, voor rampen die in de wereld gebeuren, maar ook voor mijn eigen begrafenis. Het is allemaal een belasting voor mij geworden en ik voel mij niet langer geroepen om deze zware BELASTING te dragen.


Jullie hebben mij al leeg geplunderd en er valt niks meer te halen. Ik ben alleen maar verplicht, verdacht, verhoord, gecontroleerd, uitgesloten, gecommandeerd en gesommeerd. ik ben het zat om brieven te schrijven, bewijsstukken te moeten overhandigen, betalen, bank beslag, sommaties en andere manieren om mij te manipuleren en klein te krijgen.


Sowieso vraag ik me af hoe een particulier bedrijf zoals de belastingdienst zo snel naar de top van dit land is kunnen komen? Komen jullie zelf nog wel wijs uit de aanslagen en belastingen die jullie zo maar in het leven roepen? Misschien daarom die chaos die er op dit moment onder de bevolking van Nederland ontstaat.



U wilt bij bij sommen incasseren die heeft zelf de koningin nog niet op haar bankrekening staan.


Ik heb een voorstel aan U.
Ik wil mijn belastingschuld gaarne verrekenen met het Herfkenstegoed. Oud Minster Eveliene herfkens heeft ten onrechte van 2002 tot en met 2006 huur toeslag gekregen en wel van een bedrag van ongeveer een kwart miljoen dollar. Huur toeslag voor een appartement in New York.
Aangezien mijn belastingschuld veel minder is als dit uitgekeerde bedrag, verzoek ik U om mijn bedragen van dit Herfkenstegoed weg te strepen en de restant som over te maken op mijn rekening.





Op basis van het gelijkheidsbeginsel heb ik dezelfde rechten als deze Mevrouw.

Met vriendelijke groet

De Niet Belasting Betaler








Geen opmerkingen:

Een reactie posten