dinsdag 27 augustus 2013

Google Scoort Zakelijk Hoog

Google Scoort Zakelijk Hoog



Google is op zakelijk gebied de nummer een.

Er zijn meer dan 400 miljoen gebruikers die allemaal baat hebben bij de Google producten.

Steeds meer bedrijven stappen over op Google. Google Business maakt het mogelijk om met klanten, partners of media relaties in contact te komen.

Waarom zou je Google proberen als je ook al Twitter en Facebook en Hyves hebt?


Ieder bedrijf wil wel hoog staan in de Google zoekmachine. Je bedrijfsnaam en je profiel komen, zodra je de naam intypt, meteen in zicht. Zakenmensen kunnen hun bedrijf bij Google registreren, zodat ze gevonden worden via Google of Google Maps. Google Places is een gratis lokaal platform van Google. Je kan je bedrijf promoten op Google Places, door foto´s, uw werk , adres en openingstijden toe te voegen. Het is een prima tool om klanten voor je te winnen. Klanten kunnen je beter vinden door Google en dat is nu precies wat voor een bedrijf interessant is.




Belangrijk is wel dat de teksten goed zijn die op de website staan, bij Google Places en bij uw Google profiel. belangrijk is ook dat overal dezelfde web naam wordt gebruikt. In de bedrijfsnaam die u gebruikt zal een duidelijke verwijzing moeten staan naar uw bedrijfsactiviteit. Is er sprake van meerdere bedrijfsactiviteiten, kan je deze ook aan de omschrijving van het bedrijf en de tabs toevoegen. Hoe meer informatie er is, hoe beter uw promotie. Zakelijk kan je ook goed scoren, door video´s en foto´s van het bedrijf te promoten op sites zoals You Tube en Flickr.


Google helpt miljoenen mensen met hun websites. Google bepaalt met behulp van 200 signalen en een verscheidenheid aan technieken elke pagina. Ze ontwikkelen nieuwe manieren om het controleren van email, agenda´s en het bekijken van video´s te vernieuwen. Honderdduizenden gebruikers wereldwijd maken gebruik van Google Adwords om hun producten te promoten. Honderden uitgevers profiteren van het Ad Sense programma, waarmee elk website eigenaar kan bijverdienen.


Google heeft kantoren in meer dan 60 landen, biedt interface aan in 130 talen en onderhoudt meer dan 180 internet domeinen. mensen over de hele wereld kunnen zoekresultaten in hun eigen taal lezen. De vertaal hulpmiddelen zijn een handige tool, daar mensen aan de andere kant van de wereld, de geschreven inhoud kunnen ontdekken in talen die ze niet spreken.



Google Trends
Google Engage 2012 - CustLifeCycle



Google trends is een dienst van Google die inzicht geeft wanneer en hoe druk een site is bezocht. je kan zelfs vergelijkingen trekken tussen steden, landen en talen. Google trends ontwikkelt zich steeds verder en voor elke stap die u zet in uw advertentie Ad Words programma, kunt u via de nieuwe trends uw advertenties aanpassen. Trends kan je onder meer gebruiken on Nederlandse zoek volume trends te analyseren. Seizoen trends, categorieën, regio´s steden of ander sites. Je kunt niet alleen zien hoeveel er verhoudingsgewijs is gezocht in het verleden, maar ook in de toekomst. Als er voldoende duidelijke terugkerende trends te ontwaren zijn, zal Google zich zelfs wagen aan een zoek volume prognose voor zoekwoorden die voor u relevant zijn.


Google Adwords

Google AdWords is één van de meest gebruikte advertentie tools. veel internetpagina´s zijn aangesloten op het netwerk van Google. Google heeft daardoor een hele sterke positie en geeft jou met hun hulpmiddelen de kans om beter voor de dag te komen en te scoren. AdWords is heel succesvol en miljoenen mensen voor jou hebben zich er al bij aangesloten. Uw website wordt beter vindbaar, u verhoogt het aantal bezoekers en ook het aantal verkopen via uw website. Uw resultaat wordt direct meetbaar en u weet precies wat uw advertentiecampagne gaat kosten.



Google Adwors Keyword Tool



Deze tool is de oplossing. U vind zo de zoek termen die er gebruikt worden voor uw product of dienst. Het is een gratis service van Google en een ideaal hulpmiddel voor zoekwoord ideeën. U krijgt een goed idee, waar mensen naar zoeken. Je krijgt alternatieve zoek termen aangeboden zodat je hoger in de google lijst komt.
Google Adsense

Google Adsense is een internet advertentie makelaar. Door deze dienst is het mogelijk om geld te verdienen met je website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Google Adsense hangt met Google Adwords samen. Het voordeel van Adsense is dat de advertenties getoond worden die relevant zijn aan de content. Schrijf je dus op je weblog een artikel over laptops zullen er ook advertenties getoond worden over laptops. Zo kun je wat artikelen schrijven over de wat duurdere keywords en dus meer ontvangen per klik op die advertentie. Zorg er wel voor dat het artikel binnen het onderwerp van je weblog of website past om verwarring bij je bezoekers te voorkomen


Google Maps

Als u gevonden wilt worden in Google Maps met uw bedrijf, kunt u dit via AdWords bewerkstelligen. Indien u niet over AdWords beschikt kunt u dit doen via Google AdWords Express. Het gebruik is eenvoudig. U maakt een account aan en vervolgens wordt u stap vopr stap uitgelegd wat u moet doen. U kunt binnnen 10 minuten aan de slag met adverteren in Google Maps. Google Maps maakt onderdeel uit van de zoekpartners van het Google Adwords Netwerk.

Google zelf geeft de volgende tips:

- Onderscheid je van anderen
- Wees positief over anderen
- Geef zoveel mogleijk informatie
- Beschouw je zelf als een specialist
- Verplaats je altijd in de bezoekers

Vandollum











Geen opmerkingen:

Een reactie posten