zondag 25 augustus 2013

Moet je de overheid geloven of niet ?

Moet je de overheid geloven of niet ?



Iemand bracht me op een idee voor een nieuw artikel vanwege haar comment op mijn vorige schrijfsel. Ze gaf als reactie op mijn artikel over de hoax van de maanlandingen:

Ik geloof het wel, en vind dat het niet eens een kwestie is van wel of niet geloven, maar dat je een grote idioot bent als je het niet gelooft. Aan feiten twijfelen is niet alleen dom, het is extra - extra - super- stom. Antwoord is heel eenvoudig: kijk naar wie wat zegt.

Allereerst schrijf ik niet over thema´s waar ik zelf niet achter sta. Ten tweede geloof ik wat ik geloof, want het is mijn geloof of overtuiging. Twijfel is er bij mij ook niet anders had ik er een discussie van gemaakt of een quiz !

Ik ben ervan overtuigd dat onze wereld met hun elitaire overheden een wereld heeft gecreëerd wat aaneenhangt van leugens. Alles in onze samenleving is gebaseerd op een leugen en om de leugens te verbergen is steeds verder liegen noodzakelijk.

Ik ben er niet meer van overtuigd dat de overheid onze belangen behartigt. Ik weet uit eigen ervaring dat ze je juist niet helpen en dat de komende jaren steeds meer mensen zullen ondervinden, dat de leeg roof van de bevolking alleen maar verder gaat. Nu op dit moment in onze maatschappij, staat ons sociale stelsel op instorten en ik zal over negen jaar mijn pensioen niet meer krijgen.

De fiscus is op roverspad op dit moment en probeert haar centen via slinkse wegen te verkrijgen. Stemmen heeft in ons la geen zin daar onze stem niet meer meetelt. Indien we nee zeggen tegen de EU of het Verdrag van Lissabon, gaat het toch gewoon door. We betalen grote sommen geld aan de overheid en via een andere weg alen ze nog grotere sommen weer weg.

Onze overheid doet aan vriendjespolitiek en heeft belangenverstrengeling me multinationals.

Ik ben aangevallen geworden door een zwerver en door een vrouw, maar mijn aangifte wordt niet behandeld en verdwijnt zelfs uit het register. Je kan een rechtszaak aanspannen in ons land maar winnen is er niet meer bij. Kan ook niet door de invoering van het pikmeer arrest. Hooggeplaatsten op provinciaal, gemeentelijk en landelijk niveau kunnen niet meer gerechtelijk worden aangepakt.
Indien ik naar het nieuws kijk of de dagbladen lees, zie ik alleen maar leugens.

Leugens over de politiek, over ziektes, over het opwarmen van de aarde, over pedofiele priesters, groene energie, goede doelen, beleid, de crisis, en zo kan ik nog een heel A viertje doorgaan. De media wereldwijd opereert onder de hoede van de overheden en grote corporaties. Daarom gelooft de bevolking ook alles wat ze voorgeschoteld krijgen, het gaat er in als koek.

De bevolking leeft in angst voor ziektes, angst voor politici, angst voor de fiscus, angst, angst, angst.
Heel veel mensen leven hun leven in een leugen omdat ze de leugen geloven. Ze proberen de waarheid te verdringen en de verantwoordelijkheid van hen af te schuiven. Ze geven anderen de schuld en geven de mensen die wel nog eergevoel hebben en wel bewijzen dat er iets niet klopt, de naam:

COMPLOT DENKER


Nederlanders rennen als bange schapen weg van de realiteit, de waarheid dringt niet tot hen door. Onze staatsschuld is opgelopen naar hoogtes zoals nooit tevoren.Halbe Zeilstra zou geen belastingverhoging inplannen is er toch gekomen en dan wel op zo'n manier dat burgers kaal geplukt worden. Meer dan 350 ambtenaren krijgen hun pensioen op 50 jarige leeftijd op dit moment en moeten even van het luttele maandbedrag van 9000 euro. Daarboven op nog een goden handdruk.

Dit getuigd voor mij van vergaande incompetentie.

We oogsten wat we zaaien is mijn mening en hoe zuiver zijn de intenties van de mens ?

We leven in een wereld waar alles draait om geld. We zijn slaven van de consumptiemaatschappij en leven in hebzucht, leugens en vervreemding. Onze atmosfeer en de lucht die wij inademen worden vervuild met chemische stoffen door chemtrails. Ik las gister dat de Servische premier een waarschuwing heeft gegeven aan Nederland dat ze moeten stoppen met het vergiftigen van Europa en in zijn geval Servië. Chemtrails zorgt voor een ernstig gezondheidsprobleem en vergiften ook onze kinderen.

Zuiver water hebben we niet meer want het water is besmet met het levensgevaarlijke aspartaam. Alleen zuiver water kan de afvalstoffen uit ons lichaam afvoeren, niet de duizenden flessen uit de supermarkt. De farmaceutische industrie beheert onze ziekten en maandelijks betalen we er grof geld voor. Toch holt onze landelijke gezondheid achteruit en komen er maandelijks steeds meer gevallen van hartziekten, autisme, kanker en nieuwe ziektes.

Alles in de media wordt verdraaid of verhuld vanwege macht.


Volksvertegenwoordiging word gemanipuleerd door de machtselite, wetenschappen worden gecorrumpeerd en werken met corrupte onderzoeksmethoden en geven leugenachtige conclusies.

Technologie is zo ontwikkeld de laatste eeuw en toch komt er geen vooruitgang, maar achteruitgang van de mensheid, door onzuivere arbeid.

De grootste vloek op deze aarde is het zogenaamde spiritualisme die verkocht wordt aan de burger als een nieuwe
religie.

ZUIVERE SPIRITUALITEIT WORDT GEBOREN IN VRIJHEID



Geen opmerkingen:

Een reactie posten