maandag 26 augustus 2013

De Derde Wereldoorlog

De Derde Wereldoorlog




ik ben ervan overtuigd dat er nog dit jaar een World War 3 uitbreekt. Er zal een nucleaire oorlog uitbreken die rampzalige gevolgen zal hebben. Nostradamus voorspelde deze oorlog al jaren geleden en naar alles wat er nu op onze aardbol gebeurd, leidt alles naar deze voorspelling. ieder heeft zo zijn eigen theorie hoe of wat er staat te gebeuren.

De een zegt dat Amerika landen binnen gaat vallen die kernwapens heeft om zo de dictatuur uit te breiden. De ander zegt dat Irak kernwapens gebruikt tegen Israël en dat Rusland en Amerika Iran gaan binnenvallen. Naar mijn weten behoort de gehele wereld al toe aan Amerika.

De bijbel vertelt ons al dat een derde van de mensheid zal sterven aan een nucleaire oorlog. je kan je er niet op voorbereiden en kan ook de nasleep er van niet inschatten. Er zal bijna alles vergaan in deze oorlog en we moeten er klaar voor zijn om Hem te ontmoeten.

Indien een nucleair wapen onder de grond ontploft zal er minder nucleaire neerslag zijn dan boven de grond. Mensen worden geraakt door derdegraads brandwonden, verwondingen door rond vliegend puin en er zal stralingsziekte optreden. Mensen krijgen geïnfecteerde wonden en worden geraakt door rond vliegende stukken glas. brandwonden over het gehele lijf en wat dacht je van mensen in shock.
Gammastralen, nucleaire straling, dood en verderf. Niets kan voortbestaan na een nucleaire oorlog. We hebben niet het eeuwige leven alleen de mensen die in God geloven wel.

Obama deed al uitspraken over een nucleaire oorlog en zo ook Fidel Castro. de tirannieke fascisten van de wereld laten duidelijk horen en zien wat ze met de wereld willen doen. In 6000 jaar geschiedenis hebben we geen menen meer nodig om een oorlog uit te lokken. laat dat maar aan onze politieke leiders over.

De huidige wereld is verlaten van de wetten van de natuur en de wetten van God. Als gevolg daarvan zijn wij op de afgrond van sociale en morele ineenstorting. De naderende vernietiging is het gevolg van menselijk handelen buiten het volk om. Hiroshima en Nagasaki zijn hier niets bij wat op ons af gaat komen. Zodra deze catastrofale wapens worden losgelaten is onze wereld weg.

Een wereld van wereldwijde natuurrampen, bovennatuurlijke oordelen, demonische onderdrukking en tirannie. Een wereldwijs bloedbad door Lucifer gecreëerd. Terwijl de naties oorlog voeren zullen de gelovigen onder ons de wereld al hebben verlaten. De mensen die achter blijven zullen overgeleverd worden aan hun hartstochten en goddeloze filosofieën. Zolang mensen naar mijn mening in de leugen geloven kan God nooit hun redder zijn.

Er wordt mij vaker gevraagd naar antwoorden ook op Plazilla, maar ik heb geen antwoord meer. Mijn geloof in de mensheid is gevallen en het leven bestaat alleen nog maar uit wishfull thinking en naïeve idioterie. velen zullen er om lachen maar ik weet vanuit mijn hart dat mensen die bespaard blijven door dit alles, dus de gelovigen, nu al geconfronteerd zijn geworden met verval.

Hun levens zijn in een puinhoop veranderd en alles is ze afgenomen wat ze lief is. Huis, haard, kinderen, kleinkinderen, familie, inkomen en zelfs gezondheid. Een voorbode in mijn ogen dat het einde nabij is.

Ik kies ervoor om mijn leven te beëindigen en niet te kiezen voor een vloek van corrupte politici, macht hebbende elite en dood en verderf. Ik bedoel geen zelfmoord als levens beëindiging maar mij overleveren aan de genade van God. Je zal nooit meer het zelfde zijn indien je deze belangrijke beslissing maakt.

Naar aanleiding van deze zilla heb ik van een aantal jaren de belangrijkste gebeurtenissen opgeschreven en ook sommigen uitgelegd. Die gebeurtenissen hebben er toe geleidt dat de wereld kapot gaat. Die gebeurtenissen laten zien de tekenen die in de Bijbel vermeld staan.
Ik zal het commentaar op deze zilla uitzetten omdat ik van mening ben dat ik recht heb op mijn mening. Door mensen al aangehaald is er een negatieve sfeer all around us.

Of dat nu met schrijven is of met werken of zelfs binnen je gezin.
Je voelt de negativiteit en niet dat ik daar niet tegen kan, maar ik ik sta op het punt om weer geboycot te worden in mijn leven en weer alles te verliezen door mijn inzet voor onze planeet.

Kijk goed naar de gebeurtenissen en maak dan een beeld voor je zelf.

Ik heb mijn beeld al vast gezet en hou mijn hart vast wat er dit jaar nog allemaal staat te gebeuren.

Ergens in mij sprankelt er nog wat hoop, maar dat is maar een heel klein sprankeltje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten