dinsdag 27 augustus 2013

In 2013 wordt het rookgordijn opgeheven!

In 2013 wordt het rookgordijn opgeheven!




Een van de belangrijkste redenen waarom de Europese Unie in een existentiële crisis terecht is gekomen, zegt het woord zelf al, UNIE!


Een unie is het samengaan van meerdere landen tot een staatkundige eenheid. Een eenheidsstaat of een unitaire staat is een staat waarvan de macht uitsluitend bij de centrale overheid ligt. Er zijn ons allerlei loze beloften gedaan die zijn gefaald en hebben geleid tot armoede en grote werkeloosheid. Het Centrale Europa en de centrale overheden zijn slecht voor de mensheid, aangezien hun belangen niet worden behartigd.

Op 11 September 2012 waren er in Spanje 1,5 miljoen mensen op de been, om mee te lopen met de grootste demonstratie ooit.Een demonstratie die opriep tot de onafhankelijkheid van de centrale regering in Madrid, de schuldige partij aan de verwoestende economische en financiële crisis.
De omstandigheden waarin de mensen leven in de Europese Unie leiden tot spanning en dwang.





De Europese Unie staat voor centralisatie die ze aanmoedigen door te promoten en te eisen.
Brussel wil dezelfde standaard voor alle EU landen, voorwaarden gekocht door schulden. Wij betalen een krachtige prijs hiervoor met opgelegde draconische bezuinigingsmaatregelen. We hebben steeds minder geld te besteden, leningen kunnen niet meer betaald worden en onze levensstandaard gaat drastisch naar beneden. mensen eindigen in massale en totale armoede. Er is geen vrijheid meer om te beslissen wat goed of fout is! Ze dicteren en betuttelen ons en weten van mijlenver wat goed voor ons is. Ze zitten in hun regeringskantoren en besluiten tot in de puntjes, wat er met ons leven gebeurd. We worden beheerst door een robot die geen respect en begrip kent en die besluiten neemt tegen het menselijke in. De ons zo veel beloofde prachtige verzorgingsstaat, waarvoor afstand is gedaan van onze tradities en cultuur, is een grote bureaucratie geworden. We hebben de welvaart verloren, de soevereiniteit, de werkplek en onze sociale verworvenheden.

We hebben niet gekozen vanuit een democratie, voor de voorzitter van de Europese Commissie?

Wie kent hem überhaupt? Jose Barosso, stond niet op onze kies lijst. Mario Draghi, hoofd van de Europese centrale Bank, geen idee waar die vandaan komt. Tal van andere organisaties en hun leiding hebben we niet gekozen. De internationale organisaties, de Wereldbank, het Internationaal Monetair fonds, De World Health Organisation of het Internationale Hof van Justitie. Hun beslissen over wetgeving, financiën, oorlogen, voeding en onze gezondheid.Dit is een anti democratisch systeem en een rechteloos systeem. Multinationals en wereldwijde organisaties zweven over onze landen en dicteren alles alternatief. Onze geschiedenis heeft al meerdere malen aangetoond, dat eenheden zoals de Europese Unie nu is, volledig zal instorten en ons land zal vernietigen. De EU zal uit elkaar vallen en we leven in een gedwongen dictatuur. Al onze partijen handelen alleen maar uit macht.
Zij vertegenwoordigen niet meer de belangen van de bevolking, maar dienen de banken en de financiële elite.





Onze bankbiljetten kunnen we straks gaan gebruiken als toiletpapier, daar hij drastisch is gedaald.
Wij als consumenten betalen de prijs voor de financiële en monetaire inflatie. Het plan van de gehele EU was om Europa te verarmen en te plunderen. De crisis wordt alleen maar gebruikt om maatregelen door te duwen, die normaal gesproken niet kunnen. Beperking van contante betalingen, ontmantelen van de verzorgingsstaat, de vermindering van inkomen en pensioen en een verhoging van de belastingen. In ons land hoor je van de media helemaal niks, wat er zich daadwerkelijk achter de schermen afspeelt. De media speelt landen tegen elkaar uit en de burgers raken het overzicht kwijt. Het huidige systeem werd opgezet om de mensen in de vorm van arbeid, lonen en waardecreatie te beroven. Ze melken ons geestelijk en fysiek uit, zijn destroyers en de grootste manipulators van de werkelijkheid.


Wij als burger zijn zo gemanipuleerd dat we helemaal niet meer nadenken over wat er eigenlijk beweerd wordt. Politici praten over verschillen, terwijl er helemaal geen verschillen tussen volkeren zijn. Ze praten alleen maar over wat ons scheidt en wat ons onderscheidt van onze medemens op deze planeet. De overheid verdeelt de bevolking in groepen die elkaar gaan bestrijden en gaan beheersen. Ze hebben het over verschillen in ras, geloof, politiek, onderwijs, seksuele geaardheid, etniciteit. Alles gaat gepaard met ruzies om hun macht uit te breiden. Ze verdelen ons in klassen, ze bepalen onze wetten en ze nemen ons recht om te leven in vrijheid af. Het maakt niet uit wie je op de politieke lijst gaat kiezen, het is allemaal een pot nat. Marionetten met dezelfde rode draad.Ze zijn hele goede acteurs die ons laten geloven dat we zelf niet meer kunnen beslissen. Onze mening wordt gedirigeerd in hun richting.





De enige manier om ons uit dit systeem te halen is wanneer we stoppen met vechten met elkaar.
De solidariteit moet terug en we moeten ons vastklampen aan elkaar. We moeten realiseren wie echt onze vijand is, onze gemeenschappelijke vijand, de overheid. Er zijn drie machthebbend organisaties die onze mening en perceptie beinvleoden. De regering, religies en de media.

Zij vertellen ons wat goed en fout is, hoe we moeten denken, hoe we moeten praten en ons moeten gedragen. Geld en hebzucht overheersen in de afgelopen decennia, wat de mensheid vernietigd. Religies vertellen ons dat je moet buigen voor het gezag, anders wordt je gestraft in het hiernamaals. De media vertelt ons wat politiek correct is en dat we ons vooral geen zorgen moeten maken.

Steeds meer mensen beseffen duidelijker wat er aan de hand is, mede dankzij het ontwaken en de verlichting van het internet. Corruptie op alle niveau´s is zichtbaar en de leugens van de media komen boven water. Door dit gegeven moeten we ons bewust worden van de gemeenschappelijke noemer van kennis. We moeten het eens worden over het algemene maatschappelijke belang.

Vergeet de kleine geschillen, de politieke en religieuze oriëntatie, we zitten allemaal in het zelfde schuitje met onze eigen identiteit en karakter. Het gaat om de rechtshandhaving en het vechten tegen de kliek die liegen, exploiteren en controleren. Dit bewustzijn kan de wereld verbeteren en onze aarde veranderen. Laten we beginnen met niet alleen te praten over kennis, maar dat we gaan doen wat we zeggen. Dat we actief betrokken raken bij ons gezamenlijke doel:


Samenleven in een harmonieuze wereld, een wereld van gerechtigheid, een wereld waarin we kunnen leven in vrijheid en liefde.

Ghandi zei ooit:
Je moet het vertrouwen in de mensheid niet verliezen.De mensheid is als een oceaan,als enkele druppels besmet zijn, wil dat nog niet zeggen dat de hele oceaan besmet is. Het verschil tussen wat we doen en wat we zouden kunnen doen zou volstaan ​​om het grootste deel van de problemen van de wereld op te lossen.Je moet de verandering die je wilt zien in de wereld zijn.

Indien je iets wilt veranderen, zal je je gedachten en handelen moeten veranderen. Zo alleen kan je de wereld om je heen verbeteren. Indien dit niet gebeurd, dan blijf je steeds dezelfde fouten maken, boosheid, negatief denken, zelfvernietiging. Leer te leven vanuit je eigen zwakheden en vraag naar vrijgevigheid en tolerantie. Vergeving is loslaten van het verleden en het zal je goed doen. Overwinnen is accepteren. Iedereen is mens, ongeacht wie hij is of waar hij voor staat.

Wij mensen maken fouten, dat is heel normaal en we kunnen leren van onze fouten.
Indien we volhardend zijn in ons doel, zal de oppositie verdwijnen.


Veel mensen leven een leven van somberheid en armoede die uitgegroeid is als gevolg van hebzucht van enkelen en collectieve hebzucht van velen. Onwetendheid, koppigheid en onverzettelijkheid worden daaraan nog toegevoegd. Het materialisme overheerst en gevolgd. Daarvan zien we mensen onder bruggen slapen, mensen in de daklozenopvang en mensen op straat zwerven. In de steek gelaten door de maatschappij, wat een land zou moeten zijn van overvloed. Het bedrog dat er geen voedsel meer is is een facade.Er is genoeg voedsel voor iedereen en toch leiden miljoenen kinderen honger. We dwalen in een geestelijke woestijn van leegte en materialisme.







We hebben nog veel lessen te leren, hoe pijnlijk ze ook mogen worden.
We denken totaal verkeerd over ons bestaan en waarvoor we op deze wereld zijn. De wereld is een cursus van lessen, onderworpen voor het doel. Een levensles met hindernissen, stations, wegen en kruispunten. Je zal beslissingen moeten maken, ervaringen moeten opdoen, leren en wijzer worden. We zullen ons moeten verenigen in groepen en proberen om zelfstandig te leven. We moeten uit de controle komen van onze gedachten en handelingen. Er zijn veel te veel mensen die niet geloven in het bestaan van God, maar wat we wel kunnen doen is geloven in LIEFDE.We moeten geloven in liefde, in waarheid en wijsheid. We moeten gaan geloven in het goede van de mens, in vriendelijkheid en genade.


Door ons allerlei vragen te stellen komen we tot een ander besef.


Wat wil en kan ik vandaag? Wat wil ik bereiken? Hoe kan ik het beste mijn tijd besteden? Waar ben ik dankbaar voor? Van wie kan ik iets leren? Wat zijn mijn belangrijkste doelen? Wat en wie is het belangrijkste in mijn leven? Wat kan ik doen om de belangrijke doelen te bereiken? Wat kan ik doen om mijn zorgen te vergeten? Wat kan ik doen om mijn woede kwijt te raken? Wat leert het leven mij vandaag? Hoe kan ik leven in vrede en geluk? Wat moet ik loslaten om vrij te zijn? Wie kan ik helpen vandaag?
Het maakt niet uit wat we geloven en hoe we de uitdagingen aanpakken, we moeten geloven dat goede dingen op ons pad komen die ons weer nieuwe energie geeft. Mijn motto is altijd, wat je zaait zal je oogsten. Ik geloof in de overwinning van geloof, hoop en liefde in een wereld vol conflicten en vernietiging. Wij zijn de hoofdrolspelers in het grote menselijke drama wat er zich nu afspeelt. Onze dagelijkse keuzes, groot of klein, kunnen we bijdragen aan onze strijd tegen goed en kwaad, vergeving en wraak, barmhartigheid en meedogenloze macht.

Ik geloof in mensen, de liefde, respect en de natuur. Onze edelste gave is om te veranderen en dat we door deze verandering weer een eerbiedige democratie zullen opbouwen. Ik geloof in het potentieel van mensen, groei en metamorfose. We moeten elkaar aanmoedigen, creatief worden en elkaar gaan respecteren. Niet ons laten vernietigen door verdriet, succes, macht, onmacht of armoede.
We gaan geloven in de haalbaarheid van het goede, zonder angst, zonder remming


Ik heb zelf al een behoorlijke transformatie ondergaan en ben nog actief bezig te veranderen.
Elke dag weer leer ik bij en leer om mijn verleden los te laten. Een verleden met pijn, angst, verdriet, onmacht en een onhaalbare strijd. Ik heb besloten om niet meer te verstoffen en te vergrijzen achter het rookgordijn.

Ik wil doen waar ik warm voor loop, ik wil mijn passies vervullen en leven vanuit liefde en niet uit haat. Ik belandde in een diep dal en zag de donkere nacht van mijn ziel, gepaard gaande met hartverscheurende gebeurtenissen. Ik verzette me tegen de beëindiging van dit leed, waardoor ik ook niet kon groeien.

Mijn ego moest onttroond worden en dat was een lange weg. Ik werd afgeleid van mijn doel.
Je komt op een gegeven moment voor een uitdaging te staan, die de grootste uitdaging wordt van je leven. Het brengt je terug naar het heden, het NU, en je laat de ingebeelde werkelijkheid los.





Het nieuwe jaar 2013, zal voor mij nog vele obstakels brengen. Veel kruispunten die ik nog tegenkom en vele bergen die ik nog moet beklimmen. Weerstand en tegenstand van mensen zal ik ook in het komende jaar ontvangen, omdat er altijd mensen zullen zijn die tegen mij zijn. Waar het om gaat voor is het moment waarvoor ik kies, om mijn eigen leven meer kwaliteit te geven. Ik zal trouw blijven aan me zelf, wat ik had me zelf verloren in jaren van strijd en onmacht.
Ik ga terug in mijn eigen kracht, waarmee ik ben geboren.

EEN DOEL ZONDER EEN PLAN IS SLECHTS EEN WENS


Vandollum


Geen opmerkingen:

Een reactie posten