dinsdag 27 augustus 2013

UWV is gewoon Maffia

UWV is gewoon Maffia



De definitie van de georganiseerde criminaliteit geeft aanleiding tot veel verwarring.
Velen hanteren een verschillende definitie. Het debat over de georganiseerde criminaliteit blijft vaak steken in discussies over de definitie van het verschijnsel. De Nationale ombudsman doet van dag tot dag aan de hand van duizenden zaken ervaring op met de wijze waarop honderden bestuursorganen functioneren en met de belangen van burgers omgaan.

Het UWV springt er vanuit dit perspectief voor de Nationale ombudsman negatief uit.Zij ervaart het als negatief dat de vele interne problemen bij het UWV een organisatie opleveren die – ondanks gerichte pogingen om goede contacten met burgers te realiseren slecht presteert.


Het devies van het UWV is, dat het zelf wel uitmaakt wat de kwaliteit van de dienstverlening moet zijn. Slechte informatie over terugbetalingen, geen nabetalingen, geen verrekeningen, onvoldoende aandacht door verzekeringsartsen, intimidatie van inspecteurs, slecht afhandeling klachten, slecht dossierbeheer en zo kan de lijst nog wel met tientallen dingen aangevuld worden. Dat het UWV de macht heeft U als klant de mond te snoeren en het zwijgen op te leggen, mag landelijk bekend zijn.



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6kzq_xXamIA

Voor iedereen die problemen heeft met het UWV verwijs ik oor naar onderstaande website

http://uwvleed.vpweb.nl/default.html


Het is onmogelijk voor UWV gedupeerden om maanden zonder inkomsten te leven of zelfs een huisuitzetting moeten ondergaan door een foute beoordeling van een kwakzalver arts bij het UWV.
Als je gezond bent en niks mankeert, dan zal het harteloze UWV je vast en zeker willen helpen. Indien je echter afwijkt van dit scenario en door allerlei omstandigheden niet meer kunt werken, dan ben je in de aap gelogeerd. Het harteloze UWV levert rekenwerk, geen mensenwerk. We worden allemaal over een kam geschoren en als je veel geluk hebt tref je misschien een arts of inspecteur die wel empathie heeft.


Ik zelf ben ook slachtoffer van het UWV en heb na drie WAO beoordelingen nog steeds geen ziektewet of ook maar iets van uitkering van het UWV ontvangen. Ik heb mijn strijd voor nu gestaakt, maar wie wet als ik de kracht weer vindt, dan ga ik misschien nog achter mijn recht aan. Er was voor mij geen erkenning, begrip, meedenken en inzicht en dat na meer dan 35 jaar afdragen van premie.

Vandollum



Geen opmerkingen:

Een reactie posten